Re: [OT]Zavařévání

glajc.hwnews na seznam.cz glajc.hwnews na seznam.cz
Pátek Červenec 21 13:24:48 CEST 2023

Pokud se týká účinnosti mikrovlnky, otázku bych spíše položil, jakou
účinnost má zavařovací hrnec či trouba.
Jinak fakta: zavařování 7 sklenic 0,4l s teplotou láku okolo 40stupňů a
výkonu mikrovln 650W (podle štítku) do 20minut spíše malinko míň.

Nespornou výhodu vidím především v zavařování jakéhokoliv množství. Sklenice
minutu po mikrovlnění obracím, asi na pět minut.

Vyzkoušeno na jahodách, třešních, borůvkách meruňkách, broskvích ze zeleniny
pak feferonky, okurčičky, různé směsi ala moravanka, ačokča, rudá řepa.

Osobně si myslím, že zavařovací hrnec prohraje. Velká chladicí plocha,
zbytečný ohřev vody lázně, přestup tepla mezi plotýnkou a hrncem.....

Pokud máte někdo změřená data, dodejte k porovnání.

Papiňák je zajímavá alternativa, možná někdy zkusím, nevýhodu vidím v tom,
že do něj není vidět.....

Botulotoxin nemohu posoudit maso jsem zatím nezavařoval.

pg
---------- Původní e-mail ----------