Re: Elektroměr

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 19 19:05:05 CEST 2023

V jedné nejmenované německé automotiv firmě na 4 pismena (kde jedno z
toho je dvojpísmeno)
dělali zkušební zařízení, které generovalo dost výkonu zpět do sítě.
Jednoduše a prostě to pustili ven a nic neřešili s tím, že to spotřebuje
zbytek fabriky, protože
impedance v rámci fabriky bude menší než od nejbližší trafostanice.

PL