Re: Elektroměr

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Červenec 19 19:04:58 CEST 2023

Mně to napadlo před měsícem, ale pana Jana Kelbicha <https://diskuse.elektrika.cz/index.php?action=profile;u=2676>
 <https://diskuse.elektrika.cz/index.php?action=profile;u=2676>
z elektrika.cz už před 3-mi lety. Jestli jste na elektrice někdo registrován, tak mu o mně napište, že jsem to potvrdil, opravdu se ta jalovina účtuje.
A ta rekuperace se ve velké fabrice možná ztratí, přebije ostatními spotřebiči. A pokud mají vlastní rozvodnu s připojením na 22kV, tak tam je všechno poctivé, měří se tam se tam jinak než malospotřebitelům.

Lubor

 > Od: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
 > Komu: hw-list na list.hw.cz
 > Datum: 19.07.2023 18:42
 > Předmět: Re: Elektroměr

 Jalovina při odběru mezi fázema? Tak to by mě nenapadlo. Předpokládám,
 že při jednofázovém odběru musí elektroměr jalovinu ignorovat. Jestli
 né, to už by bylo hodně špatné. Ale nějak nedokážu domyslet, co se
 stane, když připojím indukčnost mezi fáze. Podle mě je to stejné, jako