Re: Vodoměr s dálkovým odečtem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 15 22:42:20 CEST 2023

A ještě z mého pohledu to nejdůležitější: nainstalujte si za ten fakturační
vodoměr nějaký další, svůj. Už ve sklepě, tedy tam, kde asi leze ze zdi
přívodní trubka z té vnější šachty.

Je to vaše, dáte si tam co chcete. Včetně například automatického motorového
ventilu, který zavře vodu v případě nadstandardního průtoku.
Já jsem ho kdysi vyráběl, dneska se dá koupit levně hotový u Alíka.
A ještě můžete kontrolovat správnost vyúčtování.

Sice je to trocha práce s hasákem, ale podle mě se vyplatí (mám to tak
udělané).

PL