Re[2]: Vodoměr s dálkovým odečtem

Vladimír newlad na centrum.cz
Neděle Červenec 16 10:22:30 CEST 2023

S tím objížděním by dávala smysl ta malá spotřeba, chlapík by se jednou
za čas postavil před barák a vytáhl si data. Ale zase to nejde dohromady
s jinou funkcí, kterou to prý má, a to s nastavením nějakého (asi
denního) limitu, při jehož překročení to má poslat upozornění. To by
předpokládalo, že je to připojené on-line. Zatím nevím, poslal jsem
požadavek na registraci, ale zřejmě to čeká, až se někdo v pondělí
probudí :-)
VN