Re[2]: Vodoměr s dálkovým odečtem

Vladimír newlad na centrum.cz
Sobota Červenec 15 23:03:24 CEST 2023

To, co píšete jsem nainstaloval asi před dvěma roky, když mi v té šachtě
praskl ventil a vytopilo mě to. Je tam regulátor, servoventil a plovák,
který ten servo ovládá. Navíc jsem měl snímání kolečka, a když byl
překročen nastavený maximální čas kontinuálního průtoku, tak se taky
zavřel ventil. Pokud byla mezi impulsy nastavená prodleva, tak se to
vynulovalo a čítalo od nuly. To teď použít nemůžu. Ale viděl jsem u
číňana nějaké průtokoměry s vrtulkou a hall sondou, tak to tím asi
nahradím.