Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 14 11:42:09 CEST 2023

Velice děkuji oběma.   :-)
Konečně zase jednou dobrá zpráva.

PL

********************

Dne 14.7.2023 v 7:43 tomas mainzer napsal(a):
 > je to max povoleneho pretoku ven. s zadnou platbou se to zatim
nevaze. velikost povoluji dle mistnich podminek (u cez zatim obvykle
ano). me to firma na zadost napdala dle vykonu panelu. do 10kw je to v
rezimu mikrozdroj (jednodussi papirovani).

Dne 14.7.2023 v 7:47 Jirka Mww napsal(a):
 > U ČEZu je to jen technikalie, víc tam pustit nemůžete, ale technik,
co mě to připojoval, říkal, že se to dá navýšit na základě žádosti. Co
se pak s tou dodávánou elektřinou stane, je věcí smlouvy. Můžete jim ji
darovat,nebo si ji tam uložit na zimu a nebo ji prodávat úplně někomu
jinému.