Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Červenec 14 07:47:03 CEST 2023

U ČEZu je to jen technikalie, víc tam pustit nemůžete, ale technik, co mě
to připojoval, říkal, že se to dá navýšit na základě žádosti. Co se pak s
tou dodávánou elektřinou stane, je věcí smlouvy. Můžete jim ji darovat,nebo
si ji tam uložit na zimu a nebo ji prodávat úplně někomu jinému.