Re: Li akumulátor 9V

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 13 17:28:48 CEST 2023

Podělím se také o zkušenost se svým nálezem.
Mám akumulátor 13400 z cigarety.
vypadá jako malý liIon ale po stržení fialového obalu se objeví pytlík, tedy svitek zavařený v pytlíku jako se dělají LiPoly.
Mám ho 14 dní, stále na něm je 4.19V. Jaký byl proud než jsem ho sundal ze zdroje nevím.
Asi je to něco takového?
https://www.patlcell.com/en/product/product-414.html

A v cigáru byl zajímavý diferenciální snímač tlaku, který vypadá jako elektretová kapsle.
Je v ní záhadný obvod SG803A
Asi to kapacitně měří průhyb membrány (podobné jako v elektretu, ale jen s napařenou vodivou vrstvou) a rovnou spíná proud to topné spirály.
Lubor

> Od: "Jan Kuba" <honza.kuba na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 13.07.2023 16:52
> Předmět: Re: Li akumulátor 9V

Ano, přesně tak - nechtělo, prostě se musí přidat proud, aby to vylezlo, jinak se mu nechce. Ale je pravda, že také ne všechny články. Dají se vybrat takové, které lze nabíjet i 20mA. Prostě je to každej pes jiná ves. To "pytlíčky" Li-pol jsou jeden jako druhý a jdou nabíjet i 1mA.  Ale v cigaretách jsou jen ty "svitky" za mě divných vlastností.