Re: Li akumulátor 9V

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červenec 13 16:52:08 CEST 2023

Ano, přesně tak - nechtělo, prostě se musí přidat proud, aby to vylezlo,
jinak se mu nechce.
Ale je pravda, že také ne všechny články. Dají se vybrat takové, které lze
nabíjet i 20mA.
Prostě je to každej pes jiná ves.
To "pytlíčky" Li-pol jsou jeden jako druhý a jdou nabíjet i 1mA.  Ale v
cigaretách jsou jen ty "svitky" za mě divných vlastností.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>