Re: Li akumulátor 9V

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 13 16:47:44 CEST 2023

Že takový prcek nedá 5A bych mu odpustil. A ani to po něm nebudu chtít.
Ale že při nabíjení nevyleze koncové napětí na (asi) 4.2V, to je divné.
Tak buď je to nějaká jiná technologie, nebo by tam musela být nějak
elektronika.

I staré baterky s koncovým napětím 4.1V se klidně dají nabít na 4.2V
nebo dokonce 4.3V.
Sice to asi moc dlouho nevydrží, ale napětí na nich prostě vyleze nahoru.
Tak je divné, že tady by se mu nechtělo.
To by snad musely být LiFePo4 nebo něco podobného s nízkým napětím.
Ale to je zjevně pitomost.

PL