Re: Li akumulátor 9V

Čtvrtek Červenec 13 15:49:05 CEST 2023

Jestli chceš jen baterie, pár jich mám, udělal jsem z toho experimentálně
powerbanku (asi 8ks paralelně + nějaký dobíjecí modul), tak ti je můžu
poslat :-)

Jinak když si uděláte procházku třeba na sídlišti mezi panelákama, tak
určitě najdete nějakou e-cigaretu válet na zemi. Nebo zkuste nádraží,
zastávky autobusů nebo stanice metra, nakoukněte do košů... :-)

P.K.