Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 11 13:20:17 CEST 2023

Tomu napěťovému skoku by zabránil ten plánovaný automat.
Pokud by na odporu byl úbytek větší než třeba 1V (tj. měnič by
potřeboval tahat z gridu), tak by stykač sepnul.
Ani napěťově by pak nebyl ujetý.

Ale to všechno platí jen v případě, že pro tu synchronizaci mu stačí
měkký signál, tj. že ho měnič nijak nezatěžuje.
A to právě nevím a nemám zatím jak ověřit (měnič ještě nemám).
Proto sem směřoval dotaz, jestli to nemá někdo vyzkoušené, byť třeba na
jiném měniči.
Zrovna u Vás by to asi byl problém, protože píšete, že pořád něco tahá.
Což mimochodem dělá skoro 61 kWh za rok, tedy nějakých 400-500 Kč v
dnešních cenách.

PL