Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Červenec 11 09:30:06 CEST 2023

No právě, že přes modbus to bude pomalé a proto to nemůže nikdy pořádně
uregulovat. To moje připojení NENÍ modbus. Prostě cívka proudového trafa
jde dvěma stíněnými vodiči do střídače. Reakce proto může být velmi
rychlá. Proto mám přetok cca 30 Wh/den

Martin Záruba