Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Červenec 11 09:20:09 CEST 2023

Dobrý den,
pane Zárubo, jak může prodloužení kabelu ze dvou na 10 metrů zpomalit
komunikaci přes MODBUS  ?  Jede to přece na nějaké RS485 a ta rychlost je
tam daná.  Já mám komunikaci měniče se snímačem
protaženou z podkroví, kde je měnič, do přízemí , kde je hlavní rozvaděč.
Je to celkem tak 15 metrů a v sérii  tři různé typy kabelů a žádné
problémy v komunikaci nemám.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW