RE: Hybridní solární měnič - obecný princip

Josef Šíp sip na raab.cz
Pondělí Červenec 10 22:27:18 CEST 2023

|No těch 10 kW by mi doma určitě stačilo.
Pokud myslite prodavane 10kW menice tak nestacilo, 10kW/3faze -> 3.3kW na fazi
Zapnete dve věci a mate 4kW, ano hybridy umi nejakou nesymetrii ale je to potřeba hlidat.

|Navíc by se to dalo zautomatizovat - pokud by na tom překlenovacím odporu vznikl úbytek třeba 1V (tedy měnič by měl potřebu táhnout z gridu), tak by se sepnul stykač.
Tohle si musí resit stridac, nevyhodice x kkc abyste dodelaval prepinani neceho...

|Nějak neumím domyslet, co v tomto případě znamená proudový zdroj.
V podstate je na kazde fazi proudovy transformator (snimac proudu) a snima se velikost a směr proudu z/do site.
No CPU pak upravuje PWM dle aktualni velikosti proudu. Pokud nechcete dodavat ani odebirat tak se snazi udrzet nulu.
Jde to jednoduse predstavit jako by se reguloval stejnosmerny proud pomoci PWM na nulu,
se stridavym to funguje stejne jen ty vypocty budou poněkud slozitejsi.

J.S.