Re: Hybridní solární měnič - obecný princip

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 10 22:17:23 CEST 2023

No těch 10 kW by mi doma určitě stačilo.
Navíc by se to dalo zautomatizovat - pokud by na tom překlenovacím
odporu vznikl
úbytek třeba 1V (tedy měnič by měl potřebu táhnout z gridu), tak by se
sepnul stykač.

Nějak neumím domyslet, co v tomto případě znamená proudový zdroj.
Když je spojený s tvrdým gridem a k tomu se paralelně skokově připojuje
různá zátěž.

Díky.
PL