Re: Je tu někdo zběhlý v protokolu MODBUS, ochotný poskytnout konzultaci?

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Neděle Červenec 9 11:22:20 CEST 2023

A ted jsem to už nepochopil vůbec.
Ta adresace co píšete je MB nebo vaše?
Pokud vaše tak si dle vlastního příkladu přepisujete čast registru. O
kolika registrech se vlastně bavíme a jaký jednochip je cílový?
RS

ne 9. 7. 2023 v 10:37 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>