Re: Je tu někdo zběhlý v protokolu MODBUS, ochotný poskytnout konzultaci?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Neděle Červenec 9 10:37:20 CEST 2023

Já mám třeba u 16bitových registrů problém jak to adresovat....
Mám pamět 8bit a na 1000 je registr 16bit na 1001 je dalsi ale v pameti
se mam posunout o byte nebo o
dva... Nekdy je lepsi o 1 byte a nekdy o 2btye no mam v tom taky bordel.
Ja teda to hlavne resim kvuli tomu,
ze tam mam bootloader tam s tim pak celkem bojuji.  V klasice pak uz mam
registry a nejak se s tim moc netrapim,
protoze se to stejne mapuje nekde z periferii, tak tam ta souvislost s
pameti pro me uz neni.....

Zdenek Aster