RE: OT: Invertor pro bazické obalované elektrody

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Červenec 3 14:21:45 CEST 2023

Jen mi hlava nebere, že všichni tvrdí jak svářet neumějí a berou si bazické elektrody.

To svařujete co ?

Krom dopnění tlumivky – slušné MIG mají tlumivku regulovatelnou bych vřele doporučil použití rutilobazické elektrody.

Je sice o něco dražší, ale je to přesně elektroda pro nás šmudlaly. Odpustí hrozně moc, dobře se zapaluje a výsledky jsou výborné.

Sense dokonce i poměrně zoxidovaný material. Kdo jednou zkusí nedá jinak 😊 No a samozřejmě MIG to je pak úplně jiná pohádka.

Co se svářeček z Lidlu týká, jak to říct v tom kolik to stojí udělali co mohli, ale já bych si ji nekoupil. Hlavně tyhle stroje umím všechno nestojím nic podle tohoho vypadají.

Chcete MAG kupte si MAG. Chcete MIG kupte si MIG chcete puls na sváření hliníku ….

J.V.

PS. jsem poučený amatér MIG a MAG