Re: Hybridní solár včetně dotace svépomocí - jde to?

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Červenec 2 11:01:43 CEST 2023

Ještě mně napadla jedna topologie odběrů, tentokrát pro SVJ.
Je možné připojit solár spolu s osvětlením chodeb jako vůdčí odběrové místo,
a výtah jako přidružené odběrové místo?
Distribuční soustava by pak zajistila krátkodou akumulaci v rámci 15minut měřící periody,
a tím zvýšenou návratnost (samospotřebu) vyrobené energie?
Lubor