Re: Hybridní solár včetně dotace svépomocí - jde to?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Červenec 3 15:28:52 CEST 2023

Pretokum je treba  bránit, dokud nemáte s distributorem smlouvu, jinak
hrozí pokuty. A údajně existují už oblasti, kde síť už žádné další pretoky
není schopna absorbovat. No a pretoky z FVE jsou často v době, kdy jsou
spotove ceny extrémně nízké. Takže mě se nakonec ten produkt Elektřina pro
solary jeví jako docela výhodný.