Re: Hybridní solár včetně dotace svépomocí - jde to?

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Neděle Červenec 2 10:32:41 CEST 2023

vsichni nejsou vsichni - nekdo zadne pretoky povolene opravdu nema od
distribuce, nekdo provozuje FVE "na cerno" (nekdy i bez 4 kvadrantoveho
elekromeru)  + je tu jeste podmnozina teto ulohy a to zabraneni
pretokum vetsim nez zasmluvnenym. Ve vsech zminenych pripadech za pretoky
(nad 0, nebo nad limit) platite.
2 EANy dostat muzete, ale pokud je mate tak mate povinnost si obstarat
odberatele, bez toho pretoky mit nesmite (tohle bez zaruky, takto jsem to
pochopil ale vice nestudoval) (tj, dokud ho jeste nemate nebo prechazite k
jinemu muze tam byt obdobi kdy musite byt bez pretoku)