Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Prosinec 18 11:26:10 CET 2023

To máte zcela jistě pravdu. Ale já mám Ubuntu 20.04 a balík pro vyšší
verzi překladače se blbě instaluje (neexistuje nebo je v podivném
repozitáři). Samozřejmě to jde přeložit ze zdrojáků, ale asi bych spíš
využil nějakou novou verzi clang, to se mi překládat nechce, je to
hrozný moloch. A gcc bych musel dělat nativní, pro ARM, AVR atd. Ubuntu
22.04 vyšší verze má jako balíky, ale přechod na něj přináší (ze
zkušenosti) mnoho neočekávaných potíží, tak se mi do toho nechce. A už
vůbec ne kvůli takové blbosti. Stejně bych měl už pořídit nový počítač.
Bohužel v Rakovníku už všechny ty malé krámky zkrachovaly, resp.
majitelé odešli na zasloužený odpočinek. A ty velké ve mně nebudí
důvěru, nejde tam s majitelem zasvěceně rozprávět o tom co tam chci a co
ne. Poslední rozhovor se zaměstnancem nějakého "řetězce" s elektronikou
mě tak rozčílil, že jsem jméno toho řetězce radši zapomněl. Mimozemšťan
z Alzy mně nahání hrůzu.

Mrazík