Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 18 12:50:58 CET 2023

Aha, takže to je vlastnost Linuxu, že je překladač nějak provázán se
systémem a nejde tam mít různé dle potřeby uživatele...
Tzn. jsou 2 extrémy:
Windows, kde uživatel dostane OS už přeložený a nic v něm nemůže změnit,
překladač nutně nepotřebuje, ale když po něm zatouží, může si
nainstalovat jakej chce a třeba i víc najednou a ničemu to nevadí.
Linux, od kterýho uživatel dostane zdrojáky a může si je dle libosti
překládat, ale za trest nesmí mít jinej překladač, než jde použít k
přeložení jeho verze OS:-)
Je něco mezi, kde by uživatel mohl přeložit OS ze zdrojáků, ale zároveň
pak na něm mohl překládat i cokoli jiného, jakkoli chce?

Zrovna s Alzou mám nejlepší zkušenosti. Když se něco pokazí, jde to
snadno reklamovat.
Naposledy včera:-)
Umřel telefon (Pixel 4a) koupenej na jaře.
Po dlouhé době jsem se tedy přihlásil do účtu, kam se přidávají
objednávky asociované s tel. číslem, i když je normálně dělám bez
přihlášení.
V historii jsem za 20 sekund našel tu správnou, kliknul na reklamovat,
vybral že reklamuju telefon a ne tu druhou věc z objednávky, popsal
závadu a zaznamenal si číslo reklamace. Všiml jsem si, že nebyl výběr
způsobu vyřízení a pak že je souhrnu vybráno vrácení peněz.
Objednal jsem novej telefon (Pixel 7a), na koloběžce dojel do alzy,
zadal tel. číslo na platebním terminálu zaplatil novej, o 5 m vedle
zadal č. reklamace na reklamačním terminálu, na starej nalepil samolepku
co vylezla, vložil do otevřeného šuplíku a zacvaknul. Protože podle
lístečku k vyzvednutí nového zbývalo ještě 5 minut než bude připraven k
výdeji, vlez jsem do Normy, co je z druhé strany baráku, do košíku na
koloběžce nakoupil jídlo pro mě a kočku, zaplatil, ve výdejně ze třetí
strany baráku vyzved novej telefon a jel domů.
Shrnutí:
Od přihlášení do Alzy k návratu s novým telefonem asi 3/4 hodiny vč.
nákupu jídla a 10 km cestování.
Časem teda přijdou ty vrácený peníze, ale tomu dávám tak 99%, takže
přinesením nového tel. to pro mě vlastně skončilo. (A někdy mezi tím se
ten reklamovanej telefon objeví na Aukru)

Poznámka:
Kdybych nechtěl použít přihlášení k účtu, mohl bych tam jet rovnou, do
reklamačního terminálu zadat číslo objednávky, nebo ho nechat naskenovat
kód z účtenky a pak zadat ten popis závady, zbytek by proběh stejně.

Pro srovnání, klávesnici z CZC jsem chtěl reklamovat taky, ale byly s
tím nějaký složitosti, že jsem se na to vykašlal.

Poznámka 2:
Nedávno tu byla diskuze ohledně bankovní apky, když umře telefon.
Tak Reifka to má tak, že na novým telefonu apka chce vyfotit dva doklady
totožnosti a majitele účtu, zbytek proběhne sám. Já ale 2 doklady nemám,
tak teď půjdu do banky:-)

PH