Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Prosinec 18 10:47:27 CET 2023

To jako ten překladač C++20 má nějaký speciální požadavky. že by třeba
šel na windows 11, ale ne na 10?
Vždycky jsem si myslel, že překladač je sice složitej program, ale od OS
potřebuje jen práci se souborama, alokaci ramky a zbytek je mu
ukradenej. Jak to teda je?
Málo kdy mě něco opravdu hodně překvapí a teď se to stalo:-)

PH