Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Prosinec 18 09:46:17 CET 2023

Použití C++ má spoustu výhod a čím větší verze, tím lépe. Např.
constexpr umí udělat spoustu práce, která se velikosti kódu vůbec neprojeví.
Řeč je tu o korutinách. Dalo by se to využít pro "odložené" procedury
při zpracování přerušení. Zatím jsem to dělal na Cortex-Mx přes EXTI -
něco jako softwarové přerušení. Tohle by mohlo být o něco přehlednější,
ale zatím se v tom vrtat nebudu. Musel bych povýšit verzi OS a tím si do
toho zatáhnu nové chyby. To mi za to zatím nestojí.

Mrazík