Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Neděle Prosinec 17 21:01:52 CET 2023

Me to prijde moc komplikovany na embeded aplikace, jestli jsem to
spravne pochopil o co jde, tak pro kooperativni multitasking pouzivam
projekt Protothread (asi se vyskytuje hodne variant). Je to bez naroku
na prostredky a da se to udrzet pod kontrolou.