Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Prosinec 17 21:28:23 CET 2023

U mne to zřejmě dopadne jako s jazykem rust. Dobrý, ale nepoužitelný.
Nějakou výhodu to asi mít bude, nicméně není chuť se to učit.
Vlastně ani nepotřebuji multitasking. Přerušení a DMA zatím vyřešily
všechno. Nepoužívám obvykle ani haldu. Proč si komplikovat život.

Mrazík