Re: Dá se nějak doinstalovat C++20 do Microchip Studia

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Prosinec 17 19:40:50 CET 2023

Ono to bude podobné jako např. range-based for. Taky musíte dopsat
iterátor. Tady se asi taky bude muset něco dodělat, ale většinou to
funguje tak, že to jednou napíšete a pak to jen používáte.
Já myslel, že pro to už máte nějaký typický use-case. Hodit by se to
mohlo, obvykle se to obchází nějakým konečným automatem, tohle by mohlo
být v důsledku přehlednější, jenže to musím pochopit. Zatím dost tápu,
ale výjimky z toho lze vyházet, takže pro bare-metal dobrý. Uvidíme.
Zkusím nějaký jednoduchý model producer/consumer, třeba to půjde.

Mrazík