Re: [OT] Jakou klimatizaci? - pro pana Koželuha

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Prosinec 4 21:58:01 CET 2023

Omlouvám se za zneužití konference.
Pan Koželuh byl jedním z těch, kdo mi napsal soukromě. Ale nelze mu
doručit odpověď, asi příliš paranoidní antispam nebo něco takového.
Tak to s dovolením bez dovolení pošlu tudyma.

Je tam i jeho mail. Snad tam není nic tajného.

Děkuji.
PL

*******************

Dobrý den.

Děkuji za informace. Tento mail mi do konference opravdu nedorazil.

Po diskusi v konferenci i teď po Vašem mailu jsem multisplit zavrhl.
Co mě ale na tom Vašem mailu zaujalo (negativně), že píšete, že za roh
to moc nefunguje. Kvůli nevýhodnosti multisplitu jsem si říkal, že
vnitřní jednotku dám doprostřed mezi patra mezonetu a obsáhnu tak obě
podlaží. Ale podle Vašich slov to tak moc fungovat nebude. To by bylo
nepříjemné.

Pro změnu ty informace kolem topení vypadají velmi nadějně.

Připojení asi pořeším tak, že to vytáhnu nahoru do půdního prostoru. Tam
už o délku a tloušťku izolace trubek nepůjde. Znamená to ale čerpadlo na
kondenzát.

Na střeše moc místa nemám, protože to už si zarezervoval solár a já mu
to slíbil. Musím to připlácnout na jeden z komínů. Buď směrem na JJZ
(asi lepší pro topení) nebo SSV (lepší pro chlazeni).
Zřejmě zvolím to JJV, protože v létě budu mít asi elektriky ze soláru
dost, tak mě účinnost tak trápit nebude. Ale v zimě budu topit částečně
i za peníze.

Ještě jednou díky za informace.
Petr Labaj