Re: problem dc/dc menic 2-4V na 5V s AP3015 občas se nerozjede

Neděle Srpen 13 09:23:07 CEST 2023

On 13 Aug 2023 at 0:59, Pavel Hudeček wrote:

> Proudový limit má 400 mA.
> Z principu činnosti je zřejmé, že bez překročení tohoto proudu nerozepne.
> Takže prostě potřebuje min. 400 mA.
Tomuhle vůbec nerozumím. Jak jsi to myslel?
V datasheetu čtu:
The AP3015/A are Pulse Frequency Modulation (PFM) DC/DC converters. These two
devices are functionally equivalent except the switching current limit. The AP3015
is designed for higher power systems with 350mA current limit, and the AP3015A is
for lower power systems with 100mA current limit.

A pak v Electrical Characteristics je min-typ-max 300-350-400 resp 75-100-125 mA.

Tomu rozumím tak, že to je maximální povolený proudový odběr. Vůbec mi nedává smysl,
že bych někdy, v jakékoli chvíli provozu, úmyslně tento proud musel chtít překročit.

D.O.