Re: problem dc/dc menic 2-4V na 5V s AP3015 občas se nerozjede

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Srpen 13 00:59:21 CEST 2023

Proudový limit má 400 mA.
Z principu činnosti je zřejmé, že bez překročení tohoto proudu nerozepne.
Takže prostě potřebuje min. 400 mA.

Za normálního provozu jsou to krátké pulzy, které se uživí z C na
vstupu. Při zapnutí právě tohle asi nenastane, protože C není předem nabitý.

Řešeni:
a) Umožnit dosttečně dlouhý odběr nad 400 mA
b) Přes nohu /SHDN udělat zapnutí až v době dostatečně nabitého vstupního C.

Poznámka:
Vzhledem k principu step-up se po zapnutí napájení musí vstupním proudem
živit i obvod na výstupu, včetně nabíjení všech C v něm.

PH