Re: Přepínač Síť - FVE

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Středa Srpen 9 10:35:49 CEST 2023

P. Palas, dík za osvětu, to jsem opravdu myšlenkami směřoval špatně. To co chystám je FVE orientovaná na východ. A bude sloužit jen pro ohřev TUV, kterou potřebuji v pozdním odpoledni a večer. Do mých úvah pak vstupuje to, že NT mám částečně v noci a pak 15:00 až 18:00. Říkal jsem si, že sluníčko bude nahřívat vodu dopoledne a co nestihne, se odpoledne dohřeje ze sítě. A pak samozřejmě v zimě, kdy nepočítám, že FVE vůbec něco dá.
 Počítám s tím, že celá sestava bude jen panely - jištění - MPPT - bojler a to bych chtěl doplnit o přepínání síť - FVE. Jenže z FVE je to DC a při špatné volbě tady vidím riziko vyhořených kontaktů. Proto uvítám jakokoliv radu stran typu přepínače.