Re: Přepínač Síť - FVE

Standa Palas stpalas na volny.cz
Úterý Srpen 8 15:57:06 CEST 2023

To jste asi špatně pochopil. Přepínač sítí se používá na přepnutí dvou
střídavých sítí až za měničem. Prostě si přepínáte, že jedete buď od
Čezu nebo z měniče. Nemusíte pak řešit žádné přetoky. Prostě buď jedete
čistě na solár, nebo čistě na síť.
Jsou buď ruční které vypadají jako obyčejný jistič, nebo motorické či
stykačové které je možné ovládat i elektricky.
Pokud by byl zájem, mám doma jeden manuální a budu asi přecházet na
automatické ovládání. Mohu ho odprodat.

S.P.