Re: Přepínač Síť - FVE

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Srpen 9 10:46:17 CEST 2023

Zdravím,

nejsem si jist, že jsem to správně pochopil, ale určitě bych do bojleru
nepouštěl DC - to je přímá jízdenka do průseru.

když už to takto chcete (mám to podobně), tak potřebujete nějaký měnič
na střídavé napájení - třeba "modifikovaný sinus". Inspirací může být třeba:

http://tnweb.tode.cz/fotovoltaicky-mppt-menic-pro-ohrev-vody-siton-210/

PS: S tím nemám nic společného, měnič mám vlastní konstrukce (velmi
podobný - když jsem ho dělal, tak jsem o existenci Sitonu neměl ani
tucha).  Jen je ten web informačně docela bohatý.

Petr