Re: OT Hop přes kopečky

František Burian BuFran na seznam.cz
Středa Prosinec 16 15:16:19 CET 2020

ZDravím,

 Nechtěl jsem přispívat, ale musím. U nás jako přes kopírák, trošku mě hřeje
že stejné problémy se řeší i jinde.

  Osobně si myslím že je to způsobené šéfem, který je třeba dobrý v tom co
dělá ale nemá motivaci zaměstnanců

pod kontrolou, ať už z důvodu toho, že je nechce motivovat, nemá na to čas,
nebo (což je náš případ) na to nemá

nástroje, všechno kolem něj proteče z důvodu špatně nastavených procesů a on
nemá moc páky na to aby tomu

přidal tomu ubral, někoho pokáral aby to lenoch pocítil i jinak než ušima.
Vše zůstane jen na slovech a na to si

zaměstnanci hodně rychle zvyknou.

  Nemyslete si, že pro ty šéfy je to jednoduché, taky toho mají plné kecky a
co mi tak připadá většina firem okolo má

špatně nastavené ty procesy. Pokud je firma skoupena korporátem ze
zahraničí, tak ty procesy jsou to první co se

mění. Ikdyby nakrásně přišel šéf který s tím chce něco udělat, tak má svého
šéfa přes kterého to zase neprojde a

je začarovaný kruh. Jakékoliv změny jsou možné pouze u firem s nízkým
stupněm hierarchie vedení a tím pádem

i s nízkým počtem zaměstnanců. (Proto tu jsou rady založte si svoje sro, to
je singulární případ tohoto řešení).

  Jediné řešení je vpodstatě totální krach a budovat vše od píky znovu. To
vyřeší jen válka. Nechci ji přivolávat, ale

války přišly vždy v obdobích nejistoty a nestability, v dobách kdy lid trpěl
a začal být nespokojený. To co zažíváme

nyní je již hodně blízko. Takže optimismus, pánové (a dámo). Do 10 let se
bude bojovat na evropském kontinentu.

S pozdravem,

  František Burian

---------- Původní e-mail ----------