Re: OT Hop přes kopečky

Středa Prosinec 16 16:51:19 CET 2020

Čím to bylo způsobené tady, fakt nevím. Asi prostě chyby vedení, které
nemělo čuch na lidi, koho si nechat, koho vyhodit, koho posadit za
počítač a komu dát do ruky šroubovák. A taky nedokázali dokopat
některé lidi, aby dělali svou práci a dělali ji pořádně. Takže tam
dělal mechanickou konstrukci kluk, co neuměl ani navrhnout jednoduchou
obdélníkovou desku se 4 dírama, aby se mu ty díry trefily na šrouby.
Představte si, jak to mohlo dopadnout, když navrhoval něco
složitějšího. Bohužel i ostatní mechanici s většími zkušenostmi,
dokázali nasekat boty, že jste zůstali stát se spadlou čelistí, jestli
to myslí vážně. Elektro projektant se taky vyznamenal, 5x jsem mu
říkal, že tohle relé mu s tou bezpečnostní rohoží fungovat nebude, ať
se podívá do katalogu na zapojení, tak ne, byl nejchytřejší, takže
když pak za dva týdny zjistil, že mu to nefunguje, musel to narychlo
nějak lepit; předtím na to ale samozřejmě kašlal, protože si na netu
sháněl kapotu na oktávku. (Boural už podruhé za dva měsíce, střelec.)
Když pak vítězoslavně přinesl asi pátou verzi elektro výkresů, řekl
jsem mu, ať si to jde zapojit sám, protože aby podle jeho plánů někdo
něco zapojoval, když to je pokaždé blbě, to je práce na hovno. Tak si
borec kleknul na zem, zabořil ruce po lokty do skříně a vyžral si to
sám.

Je to škoda, byla to nejzábavnější práce, jakou jsem kdy dělal, ale
když jsem si začal připadat jako na Titanicu, nemělo smysl tam
zůstávat, protože šance, že se někdy něco změní, nebyla. To jsem za ty
3-4 roky už poznal.

P.K.