rizeni krokoveho motorku jinak

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 20 18:45:13 CET 2017

Myslím, že by se celkem dobře dal.
Jenže by to chtělo 3f krokáč, a ty jsou (z neznámých důvodů) o dost dražší
a hůře dostupné než běžné 2f krokáče.
Je mi to docela záhada, protože výrobně to podle mě musí být u motoru
prakticky
totožné, jen jsou jinak zapojené cívky. A u driveru dokonce stačí jen 3
polomosty,
kdežto u 2f musí být 2 celomosty.
A přitom mají 3f krokáče mnohem lepší dynamické vlastnosti než 2f.

PL