rizeni krokoveho motorku jinak

Pondělí Březen 20 17:58:16 CET 2017

Me by pri tehle prilezitosti zajimalo, jestli by se bezny krokac mohl
provozovat jako BLDC s bezsenzorovym rizenim, ma k tomu trosku vhodny
prubeh proudu a napeti? Nebo je to uplne vylouceno a fungue vicemene
binarne? Mohl bych to zkusit ale zrovna jsem delal drivery na velke
vykony a krokac co snese alespon 10A nemam...