rizeni krokoveho motorku jinak

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Březen 20 19:01:04 CET 2017

Nevím, jestli tomu rozumím správně, ale připojit krokáč na 1F AC a dát
mu rozběhový kondenzátor do druhé fáze je docela běžné.

A také souhlasím s tím, že úloha není vhodná pro krokáč, ale pokud by
šlo jen o její první polovinu, tak na to se používá jakýkoli driver,
který má ovládání step/dir, přitom dir se přitluče někam, podle
požadovaného směru a na step se přivede výstup z 555, která dělá
rychlost otáčení. Myslím ale, že by se do toho dal nějak zahrnout
tenzometr z posilovače řízení v autě a tím by se to dokázalo báječně
zašmodrchat.