Fwd: Re: Napájení UPS a serverů z elektrocentrály?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červen 15 16:56:03 CEST 2017

Podelanej TB.

-------- Přeposlaná zpráva --------
Předmět: Re: Napájení UPS a serverů z elektrocentrály?
Datum: Thu, 15 Jun 2017 16:52:28 +0200
Od: Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>
Komu: Petr Labaj <labaj na volny.cz>

Chapu spravne, ze vse ve VASICH systemech jste mel v ruce? Od FW disku
az po treba balancer?

SQL take pouzivate vlastni?

Jinak koho byste nam doporucil na dodani opensource tiskaren, balicich
linek apod?

Jinak uz jen z toho, ze pisete, ze jste byl autorem....zrejme mate
uzasnou efektivitu, kdyz vsechno stihate sam.

Asi toho nechame.

RV