Re: Fwd: Re: Napájení UPS a serverů z elektrocentrály?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 15 17:13:17 CEST 2017

Myslel jsem, že jste mi záměrně psal jen soukromě. Ale jak vidno ne,
tak odpověď posílám ještě jednou sem.

***

Open-source tiskárnu nebo balicí linku nevím, nikdy jsem se v této
oblasti moc nepohyboval. Ale pokud bych nějakou tiskárnu nebo
balicí linku používal, tak bych určitě nastudoval ovládání a rozhraní,
takže pak by neměl být problém to připojit i k něčemu jinému.

Už do zdravotnictví nedělám (firmu jsem prodal), teď mě baví
CNC a průmyslová automatizace. A když si mě někdo najme pro
radu, tak první ze všeho mu řeknu, aby pokud možno nekupoval
nic, co je uzavřené a neexistuje alternativní dodavatel, takže
hrozí vendor-locking.

Samozřejmě chápu Vaše nadsázky, ale ne, FW disku jsem neměl
a nemám potřebu řešit. Úplně mi stačí, že disk funguje s přesně
definovaným rozhraním, a že si klidně můžu koupit disky od více
výrobců a budou navzájem záměnné. Pokud by ale třeba dodavatel
SQL serveru trval na tom, že vyžaduje jen disky firmy XXX typ YYY,
tak bych (kdybych tu pravomoc měl) takového dodavatele SQL
vypoklonkoval.

V dnešní době, kdy jde snadno a celkem levně virtualizoval téměř
cokoli, fakt nevidím problém mít záložní/servisní/zkušební kopii
v podstatě čehokoli.

Ale nemám pravdu, mám jen názor.

PL