Re: Zalévání LED do průhledné hmoty

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 15 13:33:47 CEST 2017

1. Ano, vteřiňák je OK.

2. Jsem skeptický. Na spodní stranu krycího skla akvárka jsem nalepil od
výrobce silikonem zalité LED pásky, konce zatavil tavným lepidlem, ... Dráty
uhnily, měď v akvárku, ... Při podrobnějším pohledu se ukázalo, že půlka
LEDek v pásku má také "nahnilé" anody. A to byly jen 5 cm nad vodou.

Raději koupit hotová podvodní světla, kdyžtak se vyreklamují:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Petr Zapadlo
byl jsem pověřen výrobou světel pro rybníček kamarádky.  Světla mají být
pod vodou.

Chci použít 3W  ledky odtud:

https://www.aliexpress.com/item/High-Power-LED-Chip-1W-3W-5W-10W-20W-30W-50W-100W-COB-LED-Beads-Natural/32745001973.html?spm=2114.13010608.0.0.yNxL1r

Na led připájet kabel (CYSY 2x 0,75), LED přidělat na kousek hliníkové
pásoviny a celek zalít do průhledné pružné PU hmoty:

http://www.elchemco.cz/zbozi/12/pu3663/

Otázka č. 1  - jak přidělat LED na hliníkový pásek? Plánoval jsem LED
přilepit sekunďákem, když použiji maličkou kapku řídkého lepidla, tak
teplotní bariéra nebude velká. Je nějaký důvod to tak neudělat?

Otázka č. 2 - bude ta zalévací hmota vyhovujícím způsobem těsnit?
Vydrží to nějakou dobu?