[OT] Antimyší ochrana/prevence

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 24 16:53:58 CET 2017

To je pěkný nápad!
Možná by bylo dobré to připojit přes žárovku coby proudový omezovač.

Otázkou je, co to udělá v případě úspěšného zásahu. Podle mě můžou
nastat minimálně tyto 3 případy:
- mrtvá myš zůstane někde na plechu, OK
- myš při zásahu proudem reflexně stáhne svalstvo a odmrští se někde,
   kde nebude vidět (až čase bude cítit)
- myš zůstane polovinou těla na plechu a polovinou na druhé elektrodě,
   bude grilovačka

Takže by se zařízení asi muselo doplnit nějaký proudovým detektorem
a případně odpojovačem.
A taky doufat, že myši nebudou mít boty s gumovou podrážkou.

Líbí se mi tohle:
http://www.instructables.com/id/Diy-Simple-Soda-Bottle-Mousetrap/
Je tam pěkné video.

PL