Re: [OT] Antimyší ochrana/prevence

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 24 17:30:48 CET 2017

Udělám to jako malou destičku s konektorem na kalkulačkový adaptér 12V.
Takže bych to piezo chtěl spínat na těch 12V.
Při dostupnosti TDA2822M za 1 Kč je jeho použití asi dobrá cesta.
I když při buzení obdélníkem bude jeho analogová podstata stejně nevyužita,
resp. možná bude spíš na obtíž (větší ztráty). Možná ten polomůstek nebo
kompletní můstek z FETů tady zastane lepší práci.
Ale třeba kecám, nikdy jsem piezo nebudil.

PL