Prehravani zvuku z MCU

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 28 15:11:33 CET 2017

Tak nakonec jsem zjistil proc ten zvuk tak huhla a chybi
detaily...myslel jsem ze je to tim 5b DAcem. Bohuzel jak jsem
zkanibalizoval tu vyvojovou desku tak jsem si nevsiml ze ma na tom
vyvodu povesenej 100n keramiku. Po jejim odstraneni uz jsou ve zvuku
detaily.

Dalsi problem je napojeni samplu - porad mi v nem lupalo pri najeti z
konce na zacatek samplu - ukazalo se, ze proste ucho pozna i malinko
hure spojity signal. Nakonec jsem si dal na jeden trimr posouvani
zacatku samplu a tak to lze doladit podle ucha, ze zvuk krasne navazuje.

tady je nove video - sampl se da pekne v sirokem rozpeti zrychlovat ci
zpomalovat:

http://www.cncnet.info/galery/Springer/20170128_145926.mp4

RV