Re: Nové "LSD" tužkové accu 2, 4Ah Tronic z Lidlu....?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červenec 6 00:03:12 CEST 2016


Dneska přišel e-mail, zdá se, že považují vše za vyřešené. No já jsem to
podstoupil  ČOI.
Sice mi poslali asi funkční články, ale nikdo se neobtěžoval ty špatné
stáhnout z prodeje. U nás byly k dostání až do konce měsíce a v koši byly
při namátkové kontrole vreckovou váhou všechny špatné.

Vazeny pan Kuba,



Vasa zasielka Vam pride v piatok 8.7.16. Tieto akumulatory sme vazili a
testovali. Tu je Vase UPS tracking cislo.

*1Zxxxxxxxxxxxx*



Co sa tyka akumulatorov ktore ste nam poslali, boli naozaj nefunkcne.



Prajem Vam pekny den.



S pozdravom



Mgr. Martin Wiegel



sprostredkovateľ servisu výrobkov

*K**o**mpernaß* Handelsges. mbH



Kompernass GmbH

Burgstrasse 21

448 67 Bochum / Germany



Po - Pá: 08:00 - 17:00

Hotline *CZ*: *800 143 873 *

Hotline *SK*: *0850 232 001*

Fax: +49 232 730 189 172

e-mail *CZ*: support.cz na kompernass.de

e-mail *SK*: support.sk na kompernass.de

web: www.kompernass.de



Geschäftsführer / Directors:
Johannes-Heinrich Kompernaß

Monika Kompernaß

Karsten Dudzek


Dne 3. července 2016 11:55 Zdenek <zdej na atlas.cz> napsal(a):

> Pánové, pánové...
> Když jsem hned na začátku psal, že jediné efektivní řešení je obrátit se
> na ČOI, zdálo se vám to moc tvrdé.
>
> Je potřeba si uvědomit, že Lidl je nadnárodní moloch a podle toho funguje.
> Reklamace vyřizují bezvýznamní zaměstnanci, jejichž úkolem je "odpálkovat"
> chronické stěžovatele a subjektivní stížnosti (vánočka má méně rozinek,
> papriky jsou málo červené...). Cílem je takového stěžovatele uchlácholit
> nebo při oprávněné stížnosti nabídnout nějakou kompenzaci. Takový člověk na
> reklamacích má minimální šanci rozlišit, že se na něj obrátil někdo
> fundovaný v oboru s objektivním problémem, který je třeba řešit. A už vůbec
> není v jeho zájmu a možnostech něco stahovat z prodeje. Akce jsou plánovány
> centrálou mimo CZ a pokud už nějaká informace probublá z CZ reklamačního
> oddělení do centrály, potrvá to dlouho. Informace musí přejí přes mnoho
> lidí, v jejichž zájmu ale není reportovat nadřízeným nějaké potíže. Takže
> info buď neprojde vůbec nebo dosti zbagatelizovaná. Žádný manager neslyší rá
>  d o problémech od svých podřízených...
> A pokud už by informace prošla, pak se vyhodnotí náklady na stažení
> produktu vs. potenciální riziko. Pokud není přímo bezpečnostní, nebudou to
> řešit. Vždyť kolik zákazníků Lidlu si umí změřit kapacitu? Pokud se jich
> zlomek najde, omluví se mu a svedou to na problém konkrétního kusu. Ostatní
> kusy se mezitím doprodají a je vyděláno.
>
> Zdeněk
>
> PS: Nemám s Lidlem nic společného, ale jako systémový analytik jsem se
> dostal k informacím o vnitřním fungování několika nadnárodních firem. Takže
> si už iluze nedělám. :-(
>
>
> ______________________________________________________________
> > Od: Kubat Tomas <tomas.kubat na comap.cz>
> > Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> > Datum: 03.07.2016 08:09
> > Předmět: =?iso-8859-2?Q?RE:_Nov=E9_"LSD"_tu=BEkov=E9_accu_2,
> >
> asi by to chtelo popostrcit, dobra vule byla a jestli cekaji,  ze to nejak
> vysumi ...
>  baterky evidentne z kramu nestahly a tak umoznuji sizeni dalsich a
> dalsich ..
>  jestli rovnou COI nebo jeste jedno upozorneni/posledni varovani  lidlu
> nevim .
>  t.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20160706/9a245495/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list