RE: Nové "LSD" tužkové accu 2, 4Ah Tronic z Lidlu....?

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Červenec 3 11:55:04 CEST 2016

Pánové, pánové...
Když jsem hned na začátku psal, že jediné efektivní řešení je obrátit se na ČOI, zdálo se vám to moc tvrdé.

Je potřeba si uvědomit, že Lidl je nadnárodní moloch a podle toho funguje. Reklamace vyřizují bezvýznamní zaměstnanci, jejichž úkolem je "odpálkovat" chronické stěžovatele a subjektivní stížnosti (vánočka má méně rozinek, papriky jsou málo červené...). Cílem je takového stěžovatele uchlácholit nebo při oprávněné stížnosti nabídnout nějakou kompenzaci. Takový člověk na reklamacích má minimální šanci rozlišit, že se na něj obrátil někdo fundovaný v oboru s objektivním problémem, který je třeba řešit. A už vůbec není v jeho zájmu a možnostech něco stahovat z prodeje. Akce jsou plánovány centrálou mimo CZ a pokud už nějaká informace probublá z CZ reklamačního oddělení do centrály, potrvá to dlouho. Informace musí přejí přes mnoho lidí, v jejichž zájmu ale není reportovat nadřízeným nějaké potíže. Takže info buď neprojde vůbec nebo dosti zbagatelizovaná. Žádný manager neslyší rá
 d o problémech od svých podřízených...
A pokud už by informace prošla, pak se vyhodnotí náklady na stažení produktu vs. potenciální riziko. Pokud není přímo bezpečnostní, nebudou to řešit. Vždyť kolik zákazníků Lidlu si umí změřit kapacitu? Pokud se jich zlomek najde, omluví se mu a svedou to na problém konkrétního kusu. Ostatní kusy se mezitím doprodají a je vyděláno.

Zdeněk

PS: Nemám s Lidlem nic společného, ale jako systémový analytik jsem se dostal k informacím o vnitřním fungování několika nadnárodních firem. Takže si už iluze nedělám. :-(

> Od: Kubat Tomas <tomas.kubat na comap.cz>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 03.07.2016 08:09
> Předmět: =?iso-8859-2?Q?RE:_Nov=E9_"LSD"_tu=BEkov=E9_accu_2,

asi by to chtelo popostrcit, dobra vule byla a jestli cekaji,  ze to nejak vysumi ...
 baterky evidentne z kramu nestahly a tak umoznuji sizeni dalsich a dalsich ..
 jestli rovnou COI nebo jeste jedno upozorneni/posledni varovani  lidlu nevim .
 t.