Klavesnice s kalkulackou

Středa Únor 17 15:30:27 CET 2016

Dell má dneska všechno černé, jedině si koupit barvu ve spreji a přestříkat
;)

Pamatuju doby, kdy všechny počítače byly bílé, nejlepší, co se dalo koupit,
byla 486-ka tak za 40 tisíc a černé provedení bylo za příplatek asi 3000.

Přijde na to, jak moc bazírujete na estetice, jednou jsem bílý (resp.
světle šedý) počítač, ale DVD mechaniku s černým čelem. Totiž původně byla
bílá, ale pak jsem ji vyreklamoval a dostal novou, ale černou ;)

Taky jsem kdysi dávno (tak před 15 lety) působil pár měsíců v prodejně
elektro a zákazníci řešili jestli si koupit černé video ke stříbrné
televizi, že se na to budou muset koukat atd... kolege jim tehdy říkal "mám
doma stříbrnou televizi a koupil jsem si k tomu černé video, 14 jsem kolem
toho chodil a pak jsem si zvyknul".

P.K.